15. Svetosavski sajam knjiga

05. – 12. marta 2019.

Radno vreme svakog dana od 10.00 do 20.00 časova.

15. Svetosavski sajam knjiga

05. – 12. marta 2019.

Radno vreme svakog dana od 10.00 do 20.00 časova.

15. Svetosavski sajam knjiga

05. – 12. marta 2019.

Radno vreme svakog dana od 10.00 do 20.00 časova.

15. Svetosavski sajam knjiga

05. – 12. marta 2019.

Radno vreme svakog dana od 10.00 do 20.00 časova.

15. Svetosavski sajam knjiga

MEDIVEST KT, organizator 15. jubilarnog Svetosavskog sajma knjiga 2019, poziva Vas na učešće na ovogodišnjoj manifestaciji posvećenoj knjizi.

MEDIVEST KT, organizator 15. jubilarnog Svetosavskog sajma knjiga 2019, poziva Vas na učešće na ovogodišnjoj manifestaciji posvećenoj knjizi.

Sajam će biti održan u OFICIRSKOM DOMU u Nišu od 05 do 12.marta 2019. godine.


OFICIRSKI DOM će ove godine drugi put biti mesto održavanja ove tradicionalne manifestacije. Nalazi se u strogom centru grada. Najekskluzivnije je opremljen prostor u Nišu. Raspolaže sa više od 700 m2 sajamskog prostora.

Planiramo vrlo jaku marketinšku kampanju pre početka Sajma, postavljanjem bilborda, transparenata na više pozicija u gradu, plakatiranja, deljenja flajera, najave Sajma na svim regionalnim medijima, animiranje srednjih škola i fakulteta.

Svečano otvaranje Sajma je u utorak, 05. marta u 18,00 sati. Radno vreme Sajma je svakog dana od 10,00-20,00 sati.

Pravo učešća imaju sva domaća i inostrana pravna lica koja se bave izdavaštvom, knjižarstvom i drugim srodnim delatnostima. Izdavači se uvršćuju u listu učesnika po dostavljanju popunjene i overene PRIJAVE-UGOVORA , do 25. februara 2019. godine ili do popune ukupnog broja učesnika Sajma.

Uz PRIJAVU-UGOVOR dostaviti fotokopiju izvoda iz registra obveznika PDV-a, ukoliko izdavač nije obveznik PDV-a , obavezan je da dostavi fotokopiju rešenja i broj PIB-a.

Zbog velike konkurencije i bolje finansijske prolaznosti, rešili smo da izađemo u susret učesnicima i ove godine ograničimo broj učesnika na 20 izdavača.

Svaki učesnik na zakupljenih 6 do 10 m2 će dobiti i 2m2 gratis. Za zakupljenih 12 m2 ili više će dobiti i 4 m2 štand prostora GRATIS. Minimalna štand jedinica je 6 m2.

Cena zakupa uređenog izlagačkog prostora je 1.750,00 din/m2 + PDV. Cena sa PDV je 2.100,00 din/m2.

Određivanje lokacije štanda učesnika je isključivo pravo organizatora.

Štandovi se mogu preuzeti isključivo uz dokaz o uplati od ponedeljka, 04. marta od 15,00 sati.
Molimo Vas da promocije i konferencije za štampu na vreme prijavite, kako bi bili uvršćeni u program Sajma.

Osobe za kontakt su :
Zoran Stojanović 063/104 85 03
Vlada Manić , 060 / 64 04 678.

logo sajma